okt
12

A tegnap előtti bejegyzésem nagy népszerűségnek örvendett. Én már kevésbé.

Sokan engem tituláltak butának, tudatlannak és meggondolatlannak, miközben néhányukat pont ezekkel a tulajdonságokkal lehetne jellemezni. Nem érzem magam hibásnak, azért mert leírtam valaki gondolatait, még ha páran ezt is akarták elérni. Sőt, megértem több külföldön élő, hazai tapasztalatokkal/ kapcsolatokkal rendelkező barátomat, írjanak nekem a magyar élményeikről. És ezt csak úgy mint az előzőt ki fogom posztolni!

Pár dolgot azonban tanultam a tegnapi történésekből.

  • A barátok ismernek minket igazán, és nekem csak az ő véleményük számít. A romboló kritikát is csak tőlük fogadom el, mert azt is építő céllal adják át nekem.
  • Nem akarok népszerű lenni soha. Ennyi rosszindulatú embert együtt még nem láttam. Mégis nagyon jól esett 1-1 ember kedvessége, helyeslése.
  • És azt is megtanultam, hogy nem vagyok elég kemény. Túl sokat adok mások, ismeretlenek véleményére. Magamra veszem őket, és bűntudatot generálok. A tegnap ezen sokat változtatott, legyen valami előnye is.

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr194834772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ttfan 2012.10.12. 13:55:02

Ne foglalkozz a trollokkal, nem éri meg :)

ordinary lady 2012.10.12. 16:16:03

:) most már tudom, és annyiban is jó volt, hogy a jó indulatú kommenteket többre értékelem :))
süti beállítások módosítása