okt
4

Ma már nem divat az udvariasság? Persze,aki szerelmes az udvarias választottjával,de a többiek? Minimális százalékban tapasztalom,hogy a fiúk/férfiak előre engedik a nőket,pedig ez lenne a minimum! Van egy ismerősöm,aki nagyon udvarias a nőkkel. Feláll a helyéről,hogy átadja,vagy megfagy,csak hogy a hölgy ne dideregjen. És azt mondják rá a többi férfiak,hogy ő puhány..... hát kérem szépen,mi történt?!

Ma nagyon meglepődtem,amikor egy férfi a következővel állt elő: " Kérem hölgyem, ha Önnek nem kellemetlen,kérjen meg engem,hogy tegezhessem. Igaz,hogy én vagyok az idősebb és a rangosabb,de a női nemiség mindennél előbbre valóbb." Majdnem leestem a székről döbbenetemben,ilyen még van?? Fantasztikus érzés volt! Persze az udvariasság kihalásáért némileg az emancipáció is felelős,hiszen annyira egyenrangúak vagyunk... Én inkább leszek egyenlőtlen,ha akkor ilyen lovagiassággal bánnak velem.

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr914818021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keresztény szellemiségű luxuskurva 2012.10.11. 12:51:08

Ha legközelebb is a nemiséggel jön, pofozd fel.
süti beállítások módosítása