nov
7

A munkahelyemen sok emberrel beszélgetek. Ez benne az egyik jó dolog. A nyelviskolába az állandó tanárokon kívül érkezett 3 afrikai tanár.

Panaszkodtam a hidegre. Kérdezték, miért jó a nyár, amikor olyan nagyon meleg van.......dehát lehet napozni! Hoztam fel érvként. Nagyon leragadtak a témánál, hogy egy fehér lány miért akar lebarnulni, és miért szoliznak?
20-40 évvel ezelőtt sok fekete akart fehér lenni. Na, de nem azért, hogy szebbek legyenek. Látták, hogy aki fehér, az megkapja az állást,a szállást,a lehetőséget. A fehér nők pedig miért akarnak feketék/barnák lenni? Hogy tetszenek a férfiaknak. Mind hármuknak volt fekete és barna barátnője is. Megegyeztek abban, hogy a két "típus" között 1 különbség van csupán. Mentalitásbeli különbség. A büszkeség, és az önállóság. (előre leszögezem, hogy ez általában igaz csak, lehetnek és vannak is kivételek)

A fekete nők. Ha össze jössz egy fekete nővel, már a kapcsolat elején előjön, hogy annak pénzügyi vonzatai is vannak. " Szép vagyok, látod?! Ha azt szeretnéd, hogy így maradjak, akkor innentől neked kell megvenni azt, ami ilyenné tesz. Krémek, festékek, ruhák, ékszerek....." Hiába, lehet gazdag a nő, de a férfi feladata eltartani. Még a mai hosszas udvarlás, "járás" idejében is.

A fehér, különösen európai nők nagyon mások. "nem kell semmi, ne fizesd ki, majd megveszem magamnak, képes vagyok rá én is...." Az európai nő be akarja bizonyítani, hogy képes mindent önerőből véghezvinni. Hiszen erős és egyenrangú fél. A férfi viszont, egy ilyen nő mellett nem érzi fontosnak magát. A férfinak kell, hogy fizethessenek, vagy megvehessenek valamit. Kell, hogy büszke lehessen magára. " Nézzétek, ezt a ruhát én vettem neki! Ugye milyen szép benne?" Ha nem kapja meg, olyan lesz mint egy munka, ahol az ember nem fontos. Megunja és keres másikat. "Ezért kedves egyenrangú nők! Hagyjátok, hogy a férfiak a gondotokat viseljék! Hadd legyen jó érzés bennük, ez nem jelent még ingyen élést!"

Én viszont azt gondolom, manapság hódít az eltartás és kitartás a nők között, amivel nem tudok azonosulni. Nyilván a tanult, esetleg értelmiségi a fent említett módon gondolkodik, de legalábbis itthon a többiek nem annyira........

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr904894846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása