nov
9

Az utóbbi pár hónap legsikeresebb 3 részből álló könyvsorozatáról beszélünk. Nagy nyaggatás eredményeként rávettem magam, hogy elolvassam a 2x500 oldalas könyveket. Nem is a hosszal van a baj, hanem azzal, hogy sokan divatból olvasták csak. És persze mindenkinek más róla a véleménye....most jöjjön az enyém.

Az első könyvnek alig vártam, hogy vége legyen. Túl sok szex, túl követelőző pasi, túl sok arrogancia. Szerencsére, pont úgy végződött, ahogy vártam. A második, már sokkal kifinomultabb és lágyabb, na meg romantikusabb! Sokkal jobban tetszik, mind amellett, hogy szerintem még mindig túl sok benne a részletességgel kifilézett erotika. Egy idő után unalmassá válik.

Pozitívumként kiemelném a könyv lelki oldalát. Magam is szerelmes vagyok, ezért át tudom érezni Ana helyzetét, és ebben nagyban segítenek a részletes és érzéki, mégis modern leírások. Örültem még, hogy a férfi főhős anyira emberi, hogy a saját páromat a helyébe tudtam helyezni, amitől számomra még bensőségesebb lett a könyv és a kapcsolatunkról alkotott kép is.

Mindenkinek tudom ajánlani, ezt a vámpíroktól és földönkívüliektől mentes, mégis szenvedélyes és reális könyvet a folytatásokkal együtt! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr64898471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása