dec
3

Modern nyelvlecke

| Szerző: ordinary lady | 2:43 pm

 Ma gyanútlanul és fagyosan álltam a buszmegállóban egy maroknyi ember között. Tőlem nem messze 4 fiatal 14-15 éves hölgynek nem éppen nevezhető lány beszélgetett és vihorászott. Pár mondatot elkaptam a magasztos eszmecseréjükből, ezért úgy döntöttem,inkább zenét hallgatok. Kisvártatva arra lettem figyelmes, hogy egyikőjük odajött hozzám,és mozog a szája. Kivettem a fülhallgatóm, és a következő párbeszéd zajlott le köztünk: (előre is elnézést a trágár szavakért)

- (Én) Bocsi,mondd még egyszer, a zene miatt nem hallottam.

-(Ő) Én is ezt mondanám vazze. Na figyuzz,a ribikkel ott azon filóztunk,honnan loptad ezt a gecijó cukcsi melcsit?

- Micsodát?

- A fülmelegítőt baszod, szar a füled?

- Nem csak, nem szoktam se lopni,sem így beszélni. Kérdezd úgy, hogy " Bocsi, nagyon tetszik a fülmelegítőd, megmondanád,hol vetted?"

- Akkor az,de télleg gecijó. Na?

-Na?

- Mi van bazdmeg utánzol? Mi a faszér nem tudsz egy szaros választ kinyögni? Normálisan kérdeztelek,nem? Akkor?

Na erre visszadugtam a fülhalgatóm,de a hangerőt lejjebb vettem. A lány visszament a barátnőihez, és közös megegyezéssel nyugtázták, hogy kékvérű kurva vagyok.......

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr854945102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása