aug
26

Nagyon szeretem a laza,bohém mégis művészi zenét. Nekem ez a jazz. 

Tegnap voltam United koncerten,amit (kövezzetek meg érte,de) kedvelek a lazasága miatt. A szlovák nemzetiségi falunapra jöttek a városba. Az idős nénikék bácsikák talán már hallottak a zenekarról,de szöveget egy sort sem tudtak. Gyakorlatilag a 150 fős közönségből egyedül tapsoltam és énekeltem. Szegény énekes (Pély Barna) pedig mondogatta,hogy tapsoljatok,énekeljetek...de semmi hatás. Amikor azt mondta,hogy tapsoljátok meg magatokat is csak néhányan tették meg ezt...na gondolom nem ez volt a legjobb koncert senki életében sem. Egy kicsit sajnáltam is a zenekart :D Ettől függetlenül szeretem őket,na és persze Barnát ebben a másik formációban :))

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr264732435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása