jan
1

Itt most nem az eszmei értékről lesz szó, hanem arról, amit meg kell fizetnünk ha venni akarjuk a gyógynövényeket.

Nagy gyógynövénygyűjtő vagyok, amit az egész családom szívesen vesz és asszisztál is benne szükség esetén. Még a 3 éves kishúgom is tudja, hogy néz ki a cickafark, és hogyan kell gyűjteni. Itthon több mint 10 féle saját szedésű gyógynövényem van. A minap mégis észrevettem, hogy a fodormenta készletem igencsak megcsappant. Elmentem hát venni belőle. 40 g szárított fodormenta 400 Forint volt, igaz sokáig elég. Miután hazajöttem utánanéztem a szárított gyógynövény áraknak,és felfedeztem, hogy itthon több mint 5000 Forint értékű növényem van!

Elégedettséggel töltött el, hogy egész évben szorgalmas voltam, és még ha nagy zacskókkal is kellett hazacipelnem, jó munkát végeztem. Volt, amikor a függönykarnis teli volt fellógatott citromfűvel és csalánnal, máskor az egész konyhaasztal teli volt fagyöngyszárakkal, máskor pedig több km-t gyalogoltunk 1-1 növény begyűjtéséért. Mindamellett hogy hasznos, nagyon jó móka is volt. Ezért így kívánok mindenkinek gyűjtésben gazdag, szorgalmas új évet! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr384989297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása