okt
26

Változások

| Szerző: ordinary lady | 11:27 am

Mindenki változik, és én is. Történtek mostanában jó és rossz dolgok is, és nagyon sokat tanultam. Volt ami motivált és volt ami visszatartott. Tegnap pl. azt tanultam,hogy este 7 után már nem kávézunk,mert nem fogunk tudni elaludni! :D na jó viccet félretéve, tényleg sokat tanultam. Ez kicsit meg is keményített.

Miközben szakmai és anyagi sikereket érek el, elismerést és méltatást lelki oldalról pofonokat kapok, nehogy minden tökéletes legyen már! Ezzel együtt sokan segítenek elviselni a megpróbáltatásokat,és aki fontos még inkább az lesz, aki pedig kevésbé az szépen le is morzsolódik.

Fontos elhatározásra is jutottam, melyet ezúttal szilárdan be is akarok tartani. Annyira fontos, hogy az egész életemet meg fogja változtatni, és akár még rosszul is sülhet el. Nem szeretem a változásokat,de ebben a pillanatban elegem van az egysíkúságból. Megteszem,és ha rosszul sikerül, legalább tudom, hogy a jövőre nézve megmentettem magam egy nagy hibától....de azért egy picit nyomaszt mostanában. Ezért, hogy eltereljem a figyelmem minden energiám a Karácsonyba ölöm. Sajnos túl jól csinálom ezt, mert az ajándékok nagy része már meg is van...de aztán mivel foglalom el magam?! Talán tanulni kéne a vizsgákra........talán.

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr974871195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása