dec
31

Évértékelés

| Szerző: ordinary lady | 2:58 pm

Ennyi gyógynövényezés után, jöjjön ismét egy személyes poszt, vagyis a 2012-s évem. Mivel leszoktam a naplóírástól, és még blogot sem vezettem, de azért volt pár emlékezetes pillanat. Előlegként annyit, hogy az eddigi legnehezebb évem volt, de a jövőmbe tekintve úgy látszik, nem lineárisan, de exponenciálisan nehezednek az éveim és a feladataim. Viszont ugyanígy erősödöm én is, úgyhogy gond egy szál sem. Na de nézzük mi is történt.....

Egy sikeres vizsgaidőszak után, hirtelen 3 kereskedelmi angol nyelvű tárggyal találtam szembe magam, és bevállaltam egy nívós szakkollégiumot is. Megismerkedtem Szíriával és a közbeszerzéssel, nagyon is alaposan. Tavasszal részt vettem az iskolai TDK-n a közbeszerzés témában, és elkészítettem egy a Szíriai konfliktust áttekintő tanulmányt is. Mivel a TDK-t megnyertem a munkám azóta is tart, és megannyi interjú elkészítése után haladok az országos verseny felé.

Nyár elején sikeres középfokú-üzleti nyelvvizsgát tettem, amiért nagyon büszke vagyok magamra, mert a saját trénerem voltam. Ezután a szerelmemmel elmentünk nyaralni a Balcsira, majd részt vettünk az egyik unokatesójának az esküvőjén. A nyaralás eddig ismeretlen vizekre és szintre emelte a kapcsolatomat, kb. azóta vagyok benne biztos, hogy nekem csak ő kell már, senki más. Ezután egy saját rendezésű és egy nagyobb volumenű családtáborban is voltunk anyuékkal, melyek szintén élménydúsak és tanulságosak voltak. Meglátogattuk apu alföldi unokatesóit is, ahova a párom is jött velünk, mintegy felfedezve a Tisza partját. Még belepréseltünk a nyárba egy másik esküvőt, meg egy kirándulást is.

Ősztől életemben először tartósan elkezdtem dolgozni, a főiskolán, még ha nem is teljes munkaidőben. Tartottam egy nagyszabású előadást a Szíriás dolgozatom továbbfejlesztéséről, és újabb TDK-n vettem részt közbeszerzés témakörben.

A tél szinte egyetlen eseménye, hogy apu szülei végre közel költöztek hozzánk, igaz azóta sem látjuk őket gyakrabban...

Vannak amik útközben fejlődtek ki és konkretizálódtak. Ezek főleg a jövő évi tervek, melyeket nem kezdek el ecsetelni. Megbirkóztam mára súlyukkal, és bátran nézek elébük!

Nagyon jó év volt ez is, felejthetetlen élményekkel, felismerésekkel és próbatételekkel, de végigcsináltuk mindannyian.

.........és persze a fogadalmak.....én csak annyit fogadok meg, hogy nem halogatok semmit amit elterveztem, mindent meg fogok tenni, és mindent akkor, akivel és amikorra terveztem!

Sikerekben, és szeretetben gazdag boldog új évet kívánok mindenkinek! 

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr644989316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása