nov
15

Pontosan 3 évvel ezelőtt, ilyen tájban készülődtem egy randevúra. A srác egyértelműen kinyilvánította nagyfokú érdeklődését irányomban, én pedig adtam neki egy esélyt. Meglehetősen izgultam, nem voltam a randizgatáshoz hozzászokva.De a fiú nagyon aranyos volt, még csokit is hozott nekem, ami pedig a gyengéim közé tartozik. A vége az lett a randinak, hogy állítása ellenére mégis meg mert csókolni.

Pontosan 2 évvel ezelőtt, ilyen tájban készülődtem egy randevúra. Most már nem volt kétséges, a kölcsönös érdeklődés, és érzelem. Még mindig izgultam, pedig egy általam jól ismert férfival találkoztam, sokadjára. Ez alkalommal csoki helyett egy csokor vörös rózsát hozott, amivel barátnőim körében máris irigylésre méltóvá váltam.

Pontosan 1 évvel ezelőtt, ilyen tájban készülődtem egy randevúra. Ezúttal közösen készülődtünk, egy rögtönzött kettesben eltöltendő grillpartira....a 0 fokos hétvégi házunkban. A hideget és az utat a friss jogosítványom ellenére túléltük, és ismét egy közös élménnyel gyarapodtunk.

Most pedig, ülök a munkahelyemen, és ő is dolgozik valahol, nagyon messze innen. Ez lelombozóan hangzik eléggé,de a pár nappal ezelőtti randevú eltöröl minden kétséget. A srác, a férfi, aki már 3 éve a részemmé vált, csodálatos és romantikus estével kényeztetett. Annak ellenére, hogy azt vallja magáról, a spontaneitás embere.

És 1 év múlva remélem, a közös albérletünkben ünnepelhetjük azt az emlékezetes napot, amikor mégis meg mert csókolni..........

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr624908494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása