nov
29

Könyvajánló

| Szerző: ordinary lady | 1:55 pm

Bear Grylls: Tűzön vízen át

Az öcsém nagy Bear Grylls rajongó. Én persze nem vagyok az, mert mi a csodálatraméltó egy olyan férfiban, aki a vadonban túlél, miközben a stáb ott ugrál körülötte? Akik rendes kaját esznek, és felveszik, ahogy belemászik a vízbe,de a másik kamerás már azt veszi, ahogy kimászik belőle? És aki mindent megeszik? Nem értem....

Aztán megvettem ezt a könyvet az öcsémnek, Karácsonyra. Elolvastam az első oldalát, amiben olyasmi volt, hogy a nagy túléló elbénázott valamit, és kórházban van. Ha nincs ott a stáb, nem élte volna túl. És ekkor leesett, hogy ő is csak egy ember, és hogy miről is szól a produkciója.......aztán elkezdtem olvasni a könyvet, és beleragadtam. Muszáj volt elolvasni. Nagyon szellemes és izgalmas történet. Olyan élethűen írja le  az eseményeket, hogy szinte én is elvégeztem a SAS Rostát és megmásztam az Everestet vele együtt.

Aki ilyenféle élményekre vágyik, vagy csak meg akar ismerni egy végtelenül kitartó férfit, annak ajánlom, olvassa el. Nem fog csalódni ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr594937686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása