sze
20

Miért jó blogolni? Nekem azért,hogy levezessem a feszültséget és szavakba öntsem a gondolataim. Kimérgelődjem vagy kifigurázzam magam...

Jövő héten 1 hétre Brüsszelbe utazunk a sulival,EU szakosok lévén tapasztalatokat gyűjteni. Rájöttem,hogy Belgiumról a csokin és az atomiumon kívül vajmi keveset tudok. Kicsit az ország után olvastam,és kifejezetten Brüsszel után is. Még mindig nem lettem sokkal okosabb...aztán,ahogy böngésztem találtam 2-3 blogot,ami a turistáknak/vendégmunkásoknak lett írva. Fantasztikus. Mindenre részletesen rávilágított,amire csak kíváncsi voltam. Például h az élelmiszer nem olcsó,de a sültkrumpli igen! Hogy csokit hol és mennyiért érdemes venni,hogy finom is legyen! :) Ilyenekre blogokra szükség van.

brussels0.jpg

A másik dolog és erre jó példa az én kedvenc blogom,a csajos blog. A Kiss and Lips ilyen. Beauty blogból indult mostanra kicsit lelkizősebb blog. Amikor rájövünk,hogy mi is ilyenek vagyunk,az jó. Amikor ihletet kapunk az felemelő. És amikor rájövünk,hogy a mi pasink tökéletes,az boldogsággal tölt el. Szükség van az ilyenekre is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr114789764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása