okt
27

Ízek és pofonok

| Szerző: ordinary lady | 1:47 pm

Pastel del Belém azaz házi pudingos kosárka

Mindig is kísérletező lélek voltam. Ételekben,stílusokban és anyagokban egyaránt. Az elsőnek tanúsítói és elszenvedői egyenlőre és leginkább a családom.

Szeretem a különböző textúrákat és ízeket keverni,új fűszereket és népek konyháját kipróbálni. Aztán van amikor sikert arat, mint a mai recept....és van amikor kevésbé, mint a barackos-tejszínes csirkemellem (ami csak nekem ízlett). Szeretem a dolgokat minden részletében itthon megcsinálni, hogy lássam, pontosan mi is van benne. Van, hogy meg sem mondom a többieknek miből csináltam, és míg nem tudják ízlik is nekik! Előfordul a süteményeimben a szőlőmagliszt és a gyümölcscentrifugából érkező pép sem.... hát íme a mai receptem, ami több mint isteni lett :)

A bejegyzés trackback címe:

https://justalady.blog.hu/api/trackback/id/tr254873072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása